The Grim Rabbit/The Wringer
Bugs and Squeaks are enjoying a day in the park when the Grim Rabbit comes collecting. Bugs refuses to go without a fight. Then, Yosemite Sam hires a Bugs Bunny impersonator to cause mayhem around town.