First Steps: The Fungus Among Us
Dr. Schaeffer sees a man whose toenails are so long he can tap dance with them, and Dr. Vincent has a complicated case of webbed toes and strange bones. Dr. Haller has a patient with toenails so bad that he uses a hedge clipper to trim them.