Big Girls Don't Cry
After an impossible rock wall climb, Whitney rethinks her Alaskan adventure. Tensions boil over when Todd gives Whitney a mouthful for spreading lies about him quitting BGDC. Buddy worries that his new girlfriend will leave him.