My Daughter's Not Marrying a Jailbird!
Jett and Bubba are in a rush to wed before his jail sentence, but Jett's mom is determined to stop the union. Then, gypsy matriarch Mona Lisa throws her daughter a party, but Mona Lisa Jr. wants to reclaim her self-confidence.