Showdown at the Altar
In this Gypsy tale of Romeo and Juliet, star-crossed lovers Heath and Alyssa defy both sets of parents to have their dream wedding. The big problem is Heath's Aunt Mellie is prepared to use excessive violence to stop them from becoming man and wife.