Double Points, Double Crossed
At the halfway point, double points fuel an all-out war between AJ, Bryce, and a desperate Josh. Tensions soar, and every racer is fighting for the prize. Meanwhile, AJ and Madi's once-solid relationship shows signs of unraveling under pressure.