Attention Bad Shoppers
Mark and the Revengineers exact sweet revenge on inconsiderate shoppers who over-indulge on free samples at a booby-trapped farmers' market stand. Then they set loose a fleet of robotic shopping carts on lazy cart returners at a local grocery store.