Matchmaker to Murder
When Damarius and his girlfriend Alyssa find out she's pregnant, the couple's parents are furious. The friction culminates in a terrible tragedy, resulting in the arrest of Damarius. Weeks later, a surprising twist will reveal the couple's darkest secret.