A Child Betrayed: The Calvin Mire Story
What should an 11-year-old boy do when one of the people he trusts the most -- a Catholic priest -- sexually abuses him? This fact-based drama is the story of Calvin Mire, an innocent altar boy whose dream of serving God turns into a nightmare.