Greystone Murders
Amongst the lavish estates of Beverly Hills, the Greystone Mansion has a malevolent backstory like no other. Built in the 1920s by oil tycoon, Edward Doheny, the Greystone’s bloody history has been plagued by murder, suicide and unexplainable accidents.