Industrial Salvage/Mid Century Sideboard
Antiques dealers go head-to-head to find a new homeowner a piece of Industrial Revolution salvage to take pride of place above his fireplace. Plus, they compete to track down a mid-century sideboard to take centre stage in a newly renovated bar.