The One Where the Sun Comes Out
Reddick, Boseman & Lockhart is asked by ChumHum to bring on a specialist, lawyer Brenda DeCarlo, to investigate any remaining misconduct or cultural issues within the firm. Diane begins to question the resistance group's tactics.