Fight for Your Life
Mine Boss Dustin Hurt mounts an emergency rescue mission on the deadly Tsirku River. Meanwhile his crippling debts and lack of gold force him to push his exhausted crew to their limit, causing a fight that threatens to end Carlos' time at Nugget Creek.