Million Dollar Monkey
With Aaron headed off again to Pike's Peak, he tasks the Monkeys with building a '55 Chevy that Richard plans to sell with around a million-dollars' worth of other cars at a Barrett-Jackson auction on the east coast in less than two weeks.