Hunt for the Chupacabra
In the dark caves and thick jungles of Puerto Rico, Josh Gates tracks a modern-day mystery -- the Chupacabra. Working with a wildlife biologist, a veterinarian and an investigator, Josh explores a recent wave of attacks.