Mystery of the Flooded Pyramid
The epic conclusion to Josh Gates' dive into a Kush king's flooded pyramid tomb. Josh scales a mountain to learn how the Kingdom of Kush conquered Egypt and braves the murky waters for one more dive to find the king's mummified remains.