Fight for McCarthy
In McCarthy, Neil Darish is on the brink of re-opening the Mother Lode Mine for tourism, but a new arrival puts Neil’s empire at risk. Jeremy Keller begins a new venture, and an unlikely alliance is formed between two rivals.