Pop Ups: Raw Meat Mass
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Margarita hides her armpit lump from her family. Kayla's musical career is brought to a halt by painful eczema. Bradley has a concerning growth that looks like raw meat on his leg.