Cresson Sanatorium and Prison, Part One
The team faces a trifecta of terror at a decaying Pennsylvania sanatorium. If a ghostly mimic and child spirits aren't enough to shake up the crew, Dakota has a dark and twisted experiment up his sleeve to amp up the fear at this foreboding facility.