Pageant Crowned and Miami Bound
Aniko competes in her first-ever pageant. Georgi makes an unexpected appearance at Debbie and Reina's party. Mike makes tough decisions about his investment in the twins' company. Everyone heads to Miami to prepare for the twins' upcoming fashion show.