An Iron Chef Thanksgiving
Iron Chefs Marc Forgione, Jose Garces and Alex Guarnaschelli judge four Chopped Champions as they create an incredible Thanksgiving feast. The champs work with turkey in multiple forms, an epic sandwich and a sweet casserole.