Lisa Kudrow's Stunning Condo Surprise
Lisa Kudrow's cousin and best friend has been through a rough few years, but she's continued to open her heart and home to rescued pets. Lisa brings in Jonathan and Drew to update her cousin's condo into a stylish, functional and animal-friendly home.