Love Me or Leave Me
Jovi and Yara head to Vegas. Natalie flees Sequim. Brandon and Julia move up the wedding. Stephanie and Harris contemplate the future. Rebecca feels lost before her wedding. Hazel comes out to her family and enjoys her bachelorette party. Amira panics.