How I Haven't Met Your Mother
Brandan and Mary finally meet face to face. Kirsten learns Julio has kept her a secret. Wayne's security innovations don't impress Holly's mom. Armando is done with Kenny always getting his way. Kimberly's first night with TJ goes from bad to worse.