Mo Money Mo Problems
Jessica anxiously says goodbye to Juan as he heads back to cruise life. Matthew and Ana worry their relationship won't last. April tracks down Valentin when he goes MIA for days. After ending things with Lidia, Scott has a surprise meet-up.