A Boy's Best Friend Is His Mother
Tigerlily catches Adnan in a lie. Kara makes a confession about Guillermo. Brandon and Julia attempt to spice up their sex life. Andrei has a few surprises up his sleeve for Elizabeth in Moldova. Gino and Jasmine seek solace in their new romances.