Once Upon a Rocky Relationship
Jasmine keeps a secret from Gino. Mahmoud prepares to leave everything he knows. Rob worries that Sophie has moved on with someone else. Emily's American ways might be at odds with Kobe's African family. Manuel's private nature tests his marriage.