Hot Tempers and Cold Feet
Nerves run high the day of Angela and Michael's wedding. Colt reveals all his secrets to Jess. Kalani and Asuelu attend couples' therapy. Larissa develops an unlikely friendship. Elizabeth discovers Andrei was hiding the truth from her too.