За да спаси душата на Стефан, Деймън сключва сделка с Кейд и трябва да му предаде дневника на Максуел. Аларик и Мат обаче отказват да дадат дневника, защото в него може би се крие отговорът на въпроса как може да бъде унищожен Кейд.