Изправен пред множество проблеми, Франклин променя бизнес модела си из основи. Андре разследва убийство, свързано със семейството на Франклин. Теди използва Густаво в преговорите за нова сделка в Мексико, а когато се връща вкъщи му идва неочакван гост.