Екипът е деморализиран и Франклин взема мерки, за да е сигурен, че хората му ще продължат да са му верни. След драматично събитие Лусия започва да сваля гарда, но има вероятност да се е заблудила. Теди трябва да отговаря за греховете от миналото си.