Когато Олга, Стрибор и Николай пристигат при риболовния катер с чантата, пълна с пари, те намират вратата отключена, а Виктор - убит. Николай крещи на Олга да бяга, преди да бъде прострелян в гърба. Олга и Стрибор трябва да бягат за да спасят живота си.