Погребален дом „Уилбъргър“
Екипът реставратори спасява части от погребален дом „Уилбъргър“ в Ню Хоуп, Вирджиния. Ключовите спасени елементи включват подемник и железарията на врата на плевня. Връщайки се в Роаноук, Майк и момчетата изработват сгъваема библиотека.