В 8 век пр. Хр., в примитивен и брутален свят живеят братята близнаци Ромул и Рем. Историята им е разказана през погледа на трима човека, чиято съдба е белязана от смърт, самота и насилие – Йемнос, Вирос и весталката Илиа.