На 5-та годишнина от краха на Клаус, Марсел е крал на града и приветства новопристигналите вампири в Ню Орлиънс. Скоро ще открие, че те представляват неочаквана заплаха за властта му, което го кара да почерпи мъдрост от необичаен източник.