Най-доброто лекарство
Пролетта е време за игри. Снегът се топи и Маша и пингвинът се забавляват. В резултат Маша се разболява. Не е лесно да си болен, но е хубаво да има кой да се грижи за теб. Най-доброто лекарство е смехът! Гостите на Маша имат рецепта – цирк!