Бет и Дани трябва да се справят с последиците от скорошния скандал. Шейн прекарва деня с Анджи. Алис, Джиджи и Нат имат противоречиви възгледи за семейния живот. Софи и Финли отиват да се забавляват, за да се разсеят.