Отблъскване
Лутор заразява Супермен с магнитен заряд, който отблъсква всичко. Докато зарядът расте, намагнетизирания герой е обречен да прекара живота си изолиран в космоса, освен ако супергероите от Лигата не открият начин как да го освободят.