"Ейдриън и Барбара осъзнават жестоката истина за високопоставен клиент. Лука е втори адвокат по дело, водено от Даян, но ѝ се случва нещо съвсем неочаквано благодарение на Колин Морело – любимеца на кантората на държавния адвокат. "