Драмата проследява игрите във финансовия свят на Ню Йорк. Брилянтният хедж фонд титан Боби „Акс“ Акселрод и безскрупулният прокурор Чък Родес играят опасна игра, при която само единият може да спечели. А залогът са милиарди.