Шелдън и Ейми с разочарование научават от руски доклад, че супер-асиметрията е била открита и отхвърлена впоследствие. Супер амбицираната Бернадет моли новата приятелка на Стюърт Денис да я научи да играе видеоиграта Fortnite.