Книжарницата за комикси на Шелдън преживява промени, когато писателят Нийл Геймън („Коралайн“, „Американски богове“) обръща внимание на тази на Стюърт. Едно приятелство е заплашено, когато Радж си приписва астрономическото откритие на Пени.