Световете на Спенсър се събират, за да отпразнуват рождения му ден в Бевърли Хилс. Но смесването на дисфункционалните семейства с пристигането на неочакван гост, завършва с катастрофа. Оливия и Джордан започват мисия за разкрие семейна тайна.