Историята на Робин
Кевин е срамежлив и кротък мъж. Когато се качи на сцената обаче се превръща в Робин Банкс - екстравагантна драг кралица, която е самоуверена и харизматична. Когато Кевин се влюбва в интровертен мъж, тяхната бурна афера води до опустошителни последици.