Възпоменание за пожара във фабрика "Трайангъл" (HBO)
На 25 март 1911 г. ужасяващ пожар във фабриката за облекло „Трайангъл“ в Ню Йорк става причина за смъртта на 146 работници, основно млади жени и момичета.