451 градуса по Фаренхайт (2018) (HBO)
Някъде в бъдещето медиите са се превърнали в опиат, историята е пренаписана, а пожарникарите изгарят книги. Гай Монтег е млад пожарникар, който опитва да изпълнява задълженията си, но и да запази доколко може човечността си.