Мис "Ти можеш" (HBO)
Филмът представя няколко от малките участнички в конкурса за красота „Мис Ти можеш“ - конкурс за деца с недъзи, основан от Аби Кюрън – първата жена със специални нужди, участвала в „Мис САЩ“.