Приказни гладиатори (HBO)
Унгарският документален филм разказва за театър „Балтазар“ - единственият професионален унгарски театър, чиито актьори са с умствени увреждани.
Унгарският документален филм "Приказни гладиатори" е оригинална продукция на HBO и разказва за театър „Балтазар“ - единственият професионален унгарски театър, чиито членове са актьори с умствени увреждани.