Мъж на война (HBO)
Документалният филм на НВО е посветен на хората, очаровани от Втората световна война, в която „навлизат“ чрез света на компютърните игри. Режисьорът Балвут се пита дали не ставаме свидетели на появата на нов човек – хомо виртуалис?