Вятър (HBO)
В най-южния район на Полша духа специфичен вятър няколко пъти годишно. Никой не знае дали и кога ще прерасне в унищожителна буря, превръщаща живописния планински пейзаж в зловеща сцена, на която природата започва да се вихри.